marți, 7 decembrie 2010

Am nevoie de o vacanta...

Am obosit:|...am nevoie de o vacanta:-<In ultima perioada toate s-au strans si simt ca nu mai fac fata:|...simt ca nu mai rezist,ca ma sufoca ceva invizibil.
Imi simt umerii grei de parca as cantari 100 de kilograme:|...vreau ceva nou,vreau sa ies din monotonia din care am intrat,vreau o pauza de la tot: scoala,relatii,"prietenii" :(
Astazi imi este dor... Am impresia ca au trecut pe langa mine atatea clipe pe care nu am stiut sa le pretuiesc. E intesitatea cu care traiesc acest sentiment. al amintirilor, al momentelor importante care mi-au marcat drumul spre viata. Astazi sunt melancolica... si mi-e dor... tare dor... (chiar si de cine nu trebuie).:-<
Si maine am teza la mate....acum se vede ce am invatat intr-un semestru...:(
                                                    O zi grea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu