miercuri, 8 decembrie 2010

Cu pasi repezi se apropie despartirea...ma ia cu friguri cand ma gandesc la asta.>:D<
Sase ani petrecuti impreuna,6 ani langa voi,cei dragi.Nu au mai ramas decat 7 luni,dupa care drumurile noastre o vo lua pe cai diferite sau poate ne va aduce tot impreuna.:)Au fost multe momente pe care nu le voi uita niciodata,tristeti,bucurii,temeri,certuri,impacari,iubiri,dezamagiri toate le port cu mine,in suflet<3si cu siguranta le voi purta toata viata(.)
Nu voi uita chiulul nostru;))al fetelor in ziua de 1 Iunie cand am aruncat gentile pe fereastra si am plecat in parc:)))dar vai...a doua zi parca era inmormantare in clasa:))toate fetele plangeam si promiteam ca nu vom mai face niciodata!CATA INOCENTA!!!
Un capitol important a fost si relatia cu Vlad: scurta dar cu o semnificatie importanta:)10 zile:x 10 zile superbe
pe care nu le regret.Imi amintesc si de momentele cand jucam capra in spatele clasei cu baietii:)),cand a luat Broasca bataie de la Pr Gabor=)),cand faceam paparuda cu suc:xsi plecat ude acasa,cand ne bateam cu Ionut sau Cristian(acum s-a schimbat treaba:>),orele de tehno cu Ganef:),Sabina si certurile ei cu profa de sport cand nu reusea sa sara la capra sau sa faca flotarile:)),joaca baietilor cu fata de catedra,sariturile lui Liviu cu parasuta dupa banci(care d efapt era o umbrela),discutiile in contradictoriu pe diferite teme la dirigentie:-@,supararile baietilor atunci cand le-am pus porecle:))[Iuli-Isaia:intepenit<Cristian-dracusor<3,Cosmin-matematician:)).etc], glumele profesorului de romana si multe altele:)Toate astea imi vor lipsi candva,dar parca imi lipsesc dupa acum:|
Vlad,Iuliana,Sabina,Tode-Andrei,Cristian cei care au facut ca,colectivul clasei sa devina mai Mareeee si sa ajunga la 27 de membri:)


Vreau sa va spun tuturor ca tin la voi si ca voi incerca sa tin cont de sfatul cuiva::: "Traieste la maxim clasa a8a!"















Un comentariu:

  1. Genial<3!
    De acel chiul nu o sa uit niciodata<3!
    A fost primul,si ultimul...Eu una nu as mai risca,decat daca o sa plecam cu totii,27 de bucati:):*>:D<:x.

    RăspundețiȘtergere