luni, 13 decembrie 2010

Prietenele mele :X


Multe fete imi sunt prietene:)si pot spune asta sincer.In viata,daca nu ai prieteni<3 nu ai nimic.Esti un om sarac.Eu ma pot mandri si pot spune ca am prieteni si prietene,dar doua dintre ele sunt speciale:).Fiecare are pe cineva mai aproape de suflet.Cineva spunea : "Prietenia este exact ca un castel de nisip. Greu de construit, dar usor de daramat" si avea dreptate:)Dea lungul timpului am trecut prin multe dar tot impreuna am ramas>:d<Am ajuns sa tin la ele ca la doua surori mai mici[tot nu am avut eu surori:))].Intotdeauna mi-au cerut parerea,sfatul si cateodata le'am aratat calea cea buna cand nu stiau pe ce drum sa o ia:) Le multumesc ca au fost alaturi de mine,ca ma iubesc(stiu asta) ;)) si le multumesc ca fac parte din viata mea:x 
                Mi-a fost alaturi zile bune si nopti grele,
Cand plangeam din despartiri sau barfe rele,
De mici copii ea mereu ma apara,
Acum ca-i mare e ca si mama mea,
Ma alinta,ma rasfata cat se poate
SI plang si dorm sa ma trezesc la realitate                                    Special pentru Matzale mele>:D< Simona si Lorena<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu