marți, 14 decembrie 2010

Desenele copilariei mele ♥

 Mi s-a intamplat ieri sa am cateva minute de butonat telecomanda. Stiti starea aia cand de fapt nu stii ce vrei sa vezi dar simti ca ai vrea sa descoperi un film pe care l-ai vazut demult si ti-a placut? Ei bine, am ajuns in sfarsit pe canelele de desene animate.Mi'am amintit de momentele cand eram copil si cand stateam toata ziua si ma uitam la desene animate,incat mama a spus ca o sa scoata programul:))Inca ma mai uit,dar nu asa des cand am timp si recunosc ca astea sunt momentele de apropiere intre mine si fratele meu:P
Scooby-DooCe mai faci tu, Scooby-Doo? ei patru tineri şi Scooby Doo! (oficial numiţi "Mistere SRL", cu toate cǎ nu se face referire la acest nume în seria originalǎ) se plimbǎ prin lume într-o maşină numită "The Mystery Machine"(rom. "Maşina Misterelor"), şi rezolvă mistere legate de fantome şi alte forţe supranaturale. 
            Tom şi Jerry este o serie desene animate, care prezintă o pereche de duşmani, o pisică de casă şi un şoricel. În numeroase episoade Tom Motanul încearcă să-l captureze pe Jerry Şoarecele colocatarul său nedorit, creând haos şi dezastru.Există, de asemenea mai multe cazuri în care aceştia prezintă sentimente de prietenie unul pentru altul ca de exemplu în episodul "Thomas îndrăgostit" sau în episodul "Jerry şi leul" când Jerry se preface că este rănit, iar Tom aduce trusa de prim-ajutor pentru a-l ajuta pe Jerry.

Un comentariu: