joi, 2 decembrie 2010

Decembrie (...)

Pentru inceput vreau sa aveti rabdare cu mine ca sunt noua pe aici:D
       Si iata ca a venit si luna decembrie:)...ultima luna din an,poate cea mai fumoasa:):cadouri,zapada...ce frumos!!!Niciodata nu mi-a placut toamna:|ma face sa fiu diferita.Uneori nici eu nu ma recunosc...nostalgica,trista,ingandurata,pesimista,neincrezatoare,insuportabila(pentru unii:D)...si sunt doar cateva stari din cele care mi le ofera:)E frig afara(...)vreau sa ninga ,sa ma joc in zapada ca atunci cand eram copil si nu'mi pasa de nimic,vreau sa fie ca in ultima zi din semestrul I clasa a VII-a.Nu voi uita niciodata!Sunt amintiri,momente din viata care imi amintesc ca traiesc!
           Astept o noua zi,cu scoala(:|...vineri. ..si totusi, imi e dor...!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu